2011. március 5., szombat

Konfi

Sziasztok!

Én tavaly voltam először SZEBINen és nem tudok róla rosszat mondani, talán csak annyit, hogy nem érdemes koliba jelentkezni a konfi idejére:D a lényeg, hogy nagyon jó volt és aki tavaly nem volt az most "kipróbálhatja":) A baptistaifi.hu-t nézegetem egy ideje, de azt írják, hogy részletek és jelentkezés később (sztem az pár napon belül), viszont megint csináltak egy videót, amolyan előzetesfélét, itt a link: http://www.ifi.baptistaszeged.hu/content/szebin
A téma a "Szakíts,ha bírsz" lesz,Pintér Béla és John Punch lesznek az előadók:)
Szóval ahogy a Beni írta, jelezzétek itt hogy ki szeretne menni, hogy tudjuk és aki nem azt noszogassuk:)

Üdv mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. ideáig legalább 9-en megyünk, úgyhogy nem kell izgulni :D

    VálaszTörlés
  2. mit jelent az, hogy nem érdemes koliba jelentkezni a konfi idejére? miért?

    VálaszTörlés
  3. Kata nekünk azért nem jött be, mert kb. a város szélén volt, szerintem vagy 1 óra volt még kiértünk és 2szer ugye csomagokkal tettük meg a fél órás sétát a buszig majd a busszal is még egy csomót mentünk és a koliba is még sokat kellett sétálni:D(a srác nem is tudta merre kell menniXD) igaz, akkor szakadt az eső és arra nem készültünk, de maga a koli sem volt jó, 0 közösség, meg hát ugye nem csak a konfira érkezők voltak ott...persze ki-ki döntse el magának, hogy neki az szimpatikus-e, de szerintem sokkal jobb családhoz, főleg ha 5-10 embert is el tudnak szállásolni(bár előre nem tudod, hogy kihez kerülsz):) akkor jobban lehet ismerkedni, a kaja is finomabb:) persze biztos vannak közelebbi meg jobb kolik is, ez egy tanács volt:)

    VálaszTörlés
  4. De ha mi a koliban leszünk, akkor megéri oda menni!

    VálaszTörlés
  5. Az tuti, de szerintem nekünk megfelel az imaház. Már bejáratosak vagyunk ott csak le kell foglalni előre.

    VálaszTörlés
  6. na igen ez a 3. lehetőség, lehet hogy idén ki kéne próbálni azt is, a család meg a koli után:)

    VálaszTörlés
  7. Én még nem voltam szegedi konfin de ha lehetőség van rá szerintem itt is mindenképp tömegszállásra menjünk.

    VálaszTörlés