2011. március 12., szombat

Ifi póló

Hali!
Ezen a fórumon is szeretném megkérni Andrist,hogy tervezze meg a leendő pólónkra a logót. Kérdések:milyen színű ,galléros vagy kerek nyakú legyen ééé??? Szerintem a galléros jobb lenne mert a vendégszolgálatoknál kicsit elegánsabb lenne a kiállásunk. A színre bordó, sötét zöld v.kék a szavazatom de ez csak egy voks. Szeretném ha szavaznátok és mihamarabb döntenénk,persze Andrisnak is "csipkedni"kell magát. A póló költségeihez személyenként is hozzá kell járulni mert a közös kassza nem fedezi a kiadásokat,kb.1500-2000ft/fő/2db.Hali

31 megjegyzés:

  1. Csipkedem én magam, de ahhoz el kell dönteni, hgoy egyáltalán milyen technikával készül majd a póló, és hogy hol.
    Az én javaslatom, hogy vagy egy automata hímzőgéppel hímeztessük rá (ehhez vektorizált logó kell) vagy pedig szita nyomással (ehhez raszterizált), a lényeg hogy semmiféleképp ne legyen "rávasalós", mint amilyet sok helyen szoktak, mert az hamar tönkremegy. Én 2000-2500 forintra tenném a végösszeget, ha egyszínű lesz a logó.

    VálaszTörlés
  2. Itt álljon pár lehetőség:
    Ha hímeztetünk érdemes talán őket megpróbálni, kisebb vállalkozásnak tűnik, ergó olcsóbb: http://www.himzo.hu/
    Egy nagyobb hímzőcégnél 3500-4000 forintra jönne ki pólónként. Bár úgy is megérné, hiszen jobb mint bármilyen más technika.
    Pólónyomásból már nagyobb a kínálat, de semmiképpen ne webshop vagy ilyesmi, személyesen kell elmenni, ellenőrizni a minőséget és lebeszélni a dolgokat, ha lehet nélkülem el se menjetek.
    http://www.szitagrafix.hu/ Ők nem tűnnek rossznak, de itt is 2500 HUF-ra jön ki minimum.
    Ahol ennél kevesebbért csinálnak ilyet, ott nem szabad, mert valami gyanús.

    VálaszTörlés
  3. Hali! Az összeg amit ajánlottam az önerőre vonatkozott.A másik felére találtam adományt.Mindenképp szeretném,hogy aki teheti ezzel az önrésszel járuljon hozzá a kiadásokhoz.A hímzős verzióra szavazok.Hali

    VálaszTörlés
  4. Hali!Ha hímeztetünk akkor mi legyen a póló hátulján? Amúgy nekem tetszik a fejlécen lévő CSI logó is a szín az végül is nekem mindegy (úgy se rózsaszínű lesz) de inkább sötét zöld vagy sötét kék legyen. Köszi a fáradságos tervezést Andris (aztán jó legyen!):)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Tshő!
    Nekem is tetszik a hímzős ötlet, színből pedig nekem is a sötét zöld, vagy sötét kék, a bordó talán nem annyira áll jól a fiúknak, vagy ki tudja:)... de igazából mindegy, csak az a lényeg, hogy szép szín legyen, ne rikító. Ja, és gallérosra szavazok.

    VálaszTörlés
  7. Meg sztem legyen ilyesmi színű: http://www.szentesinfo.hu/aharc/wp-content/uploads/2009/05/kek2.jpg
    és galléros, ja és ne legyen zsebe és legyen 100% cotton, és lehetne a hátulján is vmi, amúgy ezeken kívül bármit variálhattok :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem teljesen okés a hímzéses verzió viszont, ahogy látom még csak fel sem merült valamilyen világos színű póló:(
    Pl.:
    Fehér, világos zöld/kék aztán gondolom a csíkos is kivan zárva.

    Vagy ha már sötét akkor lehetne fekete is. Amúgy én rugalmas vagyok ilyen téren szóval nekem teljesen mindegy milyen lesz én mindent elfogadok.

    VálaszTörlés
  9. Én a sötét zöldre szavazok, és természetesen galléros legyen.
    A sötét kék is jöhet.
    A világos szerintem is jó, de a sötétebb színű pólók fel húz a szívem.

    VálaszTörlés
  10. Szerintem azért lenne a sötétkék a legjobb, mert az mindenhez megy. Sötétzöld vagy bordó pólót farmerhez felvenni nem lehet, a fekete pólót pedig fekete cuccokhoz nem lehet felvenni mert akkor úgy néznénk ki mint a nindzsák. A világos színű galléros pólót ha együtt felveszünk, azt fogják hinni, hogy tengerészek vagyunk, vagy pincérek.

    VálaszTörlés
  11. Következő megvitatandó kérdés:
    Mi legyen rajta konkrétan információ tartalom szempontjából?
    Mert a CSI: az rajta lesz, alatta, hogy csepeli ifjúság, node honnan derül ki, hogy baptisták vagyunk? Vagy legyen az elején hogy "csepeli baptista ifjúság" és a hátulján meg a CSI: dolog? vagy simán csempésszek bele egy keresztény jelképet a cuccba? Pl.: az I egy kereszt? Vagy ez a CSI: betűtípus megjelenjen egyáltalán? Vagy legyünk "baptista helyszínelők", esetleg "örökéletügyi helyszínelők"?

    VálaszTörlés
  12. példának okáért: csekkoljátok a fenti (új) logót

    VálaszTörlés
  13. a csi -t írhatnánk a halformába, illetve választhatnánk egy igeverset is...

    VálaszTörlés
  14. amúgy a fenti logóról lehet h magamra ismertem, de az ugrott be h : cst= csepeli tahók :D de amúgy 8, én bírom az önkritikát!!

    VálaszTörlés
  15. Nekem bejön az, hogy Csepeli baptista helyszínelők.

    VálaszTörlés
  16. "bűnbocsánatügyi helyszínelők"
    Ezeket amúgy nem gondolom teljesen komolyan, a halas dolgot azért nem támogatom, mert ha már a CSI: formaiságát követjük akkor attól nem kellene nagyon eltérni.
    Esetleg még nem késő nevet változtatni, de nekem ez tetszik, a "CSEBAFI" és hasonlók nem túl attraktívak. Esetleg lehetünk "cseptista fiatalok" vagy "fiatal és kamasz csepeliek" röviden "fikacsep".

    VálaszTörlés
  17. a kamasz mint megnevezés kb. 17 éves mondható, és az ifi 90%-a már túl van ezen a koron:DD, de az összes többi ötlet nagyon jó, a színek, formák, Andris az új logó is tök jó lett szerintem...

    VálaszTörlés
  18. Szerintem a csi-t meg azt, hogy baptista ne vegyítsük egybe mert akkor mindkettő tompul és egyik se jön át.
    Szerintem maradjon a csi az egyik oldalon és az, hogy baptista ifi meg a másikon vmi keresztény szimbólummal amibe már lehet vegyíteni amit akartok.
    Ez lehet, hogy kusza de én értem, hogy mit mondok :DD

    VálaszTörlés
  19. Beni nyert.
    Én is kb ezt támogatom. Hátul a mostani kereszttel ellátott CSI: lehetne, alatta kicsiben "csepeli ifjúság", elől kicsiben pedig a CSI:, és jobbra tőle három sorban balra rendezve a "csepeli baptista ifjúság" felirat, úgy hogy ennek a három sornak a magassága a CSI: feliratéval megegyezik.
    Hacsak addig nem jut eszünkbe valami mégjobb.
    UI.: Betti, a "fikacsep" nevet nem gondoltam egészen komolyan :D

    VálaszTörlés
  20. Igen Andris azt tudom, de akkor is már a vicc erejéig is lekamaszoztál minket:DD én csak nevettem a cseptistán meg a fikacsepen nem azért mondom:DDDD

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok,
    Nagyon tetszik ez a pólós dolog. Köszi, Tozso! :o) Andris klassz a tervezés. :o)
    A kék galléros pólóra szavazok. Amúgy nem lesz sok a pólón hátul, jobb- és bal oldalt mindenféle logo és szöveg? Lehet, hogy egyedül vagyok vele, de nem kéne teljesen körbedekorálni.. szerintem...
    Amúgy ha különböő színűek a pólók, de ugyanaz a logo, az nem okés?
    Öcsi, a belinkelt kék szín nagyon bejön. :o)
    Hirtelen ennyi.
    GBU

    VálaszTörlés
  22. Barna, amúgy azt a színt komolyan gondoltad? Mert, ha igen én tuti nem szavazok olyanra:)!

    VálaszTörlés
  23. hát vmi hasonlóra gondoltam, csak kicsit darkerre, de a szöveg: "heroes of pollak" a lényeg, az andris miatt, csak nem tudtam h ennyire nem lesz levágós (a nagy arc hatására mindnyájan az ő nevét hordanánk...) na mind1, amúgy színnek sztem: az 1-es intensitynél: http://combustiondatabase.com/AES/CH/A-X_0-0/1200G/1200G%20-%20415%20bis%20450%20-%20VIS%20-%20slit-1000/CH4-air_1200g_ex-222.50-209.62nm-VIS_em-415-450nm_flame-front.jpg

    VálaszTörlés
  24. Levágós volt, de szerintem mindenkinek van ilyen pólója titokban. Ami a színt illeti, olyan lesz amilyen a bótban van.

    VálaszTörlés
  25. ha már a színeknél tartunk, nálam ez a nyerő: http://homepage.mac.com/ryanwestman/klm.jpg
    :o)))

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!
    Jó ötlet a hímzés. Tapasztalatból tudom, hogy a "rávasalós"-ba kellemetlenül beizzad a hátam. Ha javasolhatom, a póló ujjára lehetne egy szolid logót rakatni.

    VálaszTörlés
  27. Tozso, mikor lesz egyeztetés, hogy sínre kerüljön a pólókészítettés? :-)

    VálaszTörlés
  28. Tegnap beszéltem B. Eszterrel a póló kapcsán is.
    Andris, azt mondta, hogy délelőtt hívd fel, mert különben elfelejt rákérdezn!
    Amúgy kaphatunk kedvezményt, de a pólóalap 5000 Ft körül van...

    VálaszTörlés