2011. január 26., szerda

Sziasztok!
Megszeretném köszönni, hogy eljöttetek a koncertre nagyon jól esett.

- A Bence, a héten adott egyet az ottani énekeskönyvből, úgyhogy azt majd viszem ifire és gyakorolhatunk belőle.

- Én csak fél 7 re érek oda ifire de addigra fejezzétek be a kajálást vagy találjátok ki, hogy mit csináltok, hogy ne legyen káosz az elején.

-Amúgy szerintem - mivel nono is mondta, hogy ő kimaradt - most ifin ha nagyjából mindenki ott van akkor csinálhatnánk egy új húzást, mert szerintem most sokan nem igazán vesznek részt benne.

- Valamint még annyi, hogy akkor csütörtökön én szerintem nem megyek próbálni, mert nagyon sokat kell tanulnom. (Remélem fogok is) de majd Pénteken vagy Szombaton bepótolhatjuk.

5 megjegyzés:

  1. Hmm

    Szívesen mentünk a koncertre, ((Jól nyomod yeti!))

    Új húzást csak akkor javasolj, ha bővített listád van, meg cetlik... (mondjuk azt megtudjuk ott is írni.
    ill. egyszerűbb lenne, ha mindig mindenki eljönne :D

    Szombaton elvileg Mátra-túra lesz úgyhogy nem todom ez kit érint, de én arra megyek!
    Akit ez még érdekel, az Ádámot, meg Tibit keresse a részletekért...

    VálaszTörlés
  2. na jó kerekítettem, de azért még így is jó közelítés...

    VálaszTörlés
  3. azért mókás, hogy innen értesülök, öcsike, a terveidről... :P

    VálaszTörlés