2011. január 24., hétfő

Hali,

Ki készül kajával ifire?
Nem tudom, esetleg Judittal vállalnám (ő még nem tud róla :D), ha nincs még rá ember..
Semmi extrára nem gondoltam, zsíros kenyér féleség, vagy vmi 1xű, kezd szegényedni az ifi eklézsiája :D....

Meg a zenészeknek szólnék, hogy őőő.. szóval kéne készülni péntekre, meg már végre, vasárnapra is kicsit régen énekeltünk délelőtt..
Beni ötletét terjeszteném,hogy jó lenne közösen készülnünk, nem 1-1 ember, ha nincs mód rá még, hogy külön napon próbáljunk (anya nagyon nem díjazza az ötletet..), valamit ki kéne találnunk..esetleg vnap délután Istentisztelet után, ha hét közben nem engedik..meg kéne beszélnünk ezeket a dolgokat végre, hogy ez a helyén legyen most már.

Meg nagyon fejben kéne tartanunk a február 12-ét, kb. 3 hetünk van még addig, jó lenne azért az odavitt dalokat is jól kipróbálni...
Judit azt, mondta, hogy Bence fog áthozni, vmilyen énekeskönyvet amit ott használnak, abból is nézhetnénk, hogy legyen nekik is ismerős ének...
Hát ennyi, ezt emésztgessétek :).
Noémi

6 megjegyzés:

  1. Nem volt a gyüliben senki beírva a táblázatba, úgyh ti csináljátok az ennivalót ;)
    A próbát támogatom, lehetne még péntek előtt összedobni valamit!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nyugodtan csináljátok a kaját,
    +ami pozitív hogy Barnus végre belement, hogy előre adja az anyagiakat a kajára.

    VálaszTörlés
  3. Na az tök jó, csak minket nem érint :D, mert addig nem találkozunk vele..
    Akkor mi készülünk,megoldjuk vhogy :)
    A próba nem tudom mikor lehetne..a szerda sztem nem jó a csütörtök nekem még kérdéses, de esetleg az jöhetne szóba..

    VálaszTörlés
  4. Csütörtök öt óra? Beni javasolta, nekem tökéletes lenne.

    VálaszTörlés
  5. Nekem megfelel, már jó lenne próbálni egyet.

    VálaszTörlés
  6. Hát én alapból 5kor végzek,csak később, 6 körül lett volna jó, de Beninek se jó, mert másnap sok dogát ír.

    VálaszTörlés