2011. január 26., szerda

A Sándor kérésre mintegy válaszként mondom, hogy Bence megérdeklődte a lelkészüknél és készülhetünk bizonyságtételekkel. ( de Olyan bemutatkozó jelleggel 1-2 bizonyság én nem csak a megtérésünkről lehet)

Azt is mondta a lelkészük, hogy ha akarunk akkor témával is készülhetünk szóval gyakorlatilag a jelentős részét mi tarthatnánk annak az ifinek, de ez csak egy opció.

Bence azt mondta, hogy készüljünk sok énekkel és majd ahogy alakul úgy énekeljük el őket.
Lehet, hogy az elején elénekeljük az összeset lehet, hogy az elején és a végén is éneklünk.
Az is lehet, hogy nem mindet énekeljük el. De az biztos, hogy sokat kéne rá készülni nagyon.

Lehet, hogy csak 10-en 15-en lesznek de lehet, hogy akár 50-60 fő is lesz.

Bocs mindenkinek, hogy sokat dumálok.

4 megjegyzés:

  1. Ez tök jó dolog, hogy az ottaniak is elég nyitottak.
    Az Úr biztos meg fogja áldani ezt az alkalmat és a készülésünket is :).

    Tényleg imádkozzatok sokat az alkalomért!

    VálaszTörlés
  2. Beni, nem is dumálsz sokat.. amúgy meg 'lehalkítottam...' :o))

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok, 50-en nem valószínű, hogy leszünk de mindegy.Szerintem legyenek akik biztosan elmondják a bizonyságtételüket a másik az ,hogy én voltam az előző ilyen "nagy"ifis találkozón de elég béna volt mert aki készült rá az nagyon gyerekesen állt hozzánk ,ezzel csak azt akarom mondani ,hogy feltétlen készüljetek ha tudtok témákkal meg kész ötletekkel ha már megadatott ,hogy szinte ti tartsátok az alkalmat szerintem élni kell vele meg szerintem ez mindenkinek egy jó szolgálat.
    Bence

    VálaszTörlés
  4. szia Bence,
    mindenképp szeretnénk minden téren a lehető legjobban felkészülni.
    Készülünk már énekekkel, imával, én szeretnék bizonyságot tenni,de majd ifin megbeszéljük, hogy kikészül meg a témákat is :).

    VálaszTörlés