2011. április 18., hétfő

Ifi nálunk

Szeeeeeerbusztok :D!

Aki még nem tudja nálunk lesz az ifi szombaton, 23.-n. A kezdés lehetne előbb, kb.4 kor de kezdhetünk kicsit előbb vagy később,ahogy a többségnek jó..

Szerintem ez is lehetne kicsit kötetlenebb ifi, persze készülhet valaki áhítattal de max. olyan 30 perces, és inkább imádkozzunk egymásért többet, meg beszélgessünk és érezzük jól magunkat, igen még játszhatunk is.
És CSAK a ti kedvetekért még énekelhetünk is :D,de majd jön magától, hogy mire lesz idő, meg igény..

Válaszokat, véleményeket, javaslatokat várunk!

U.i.: lesz fini kaja is Tozsóék segítségével!

8 megjegyzés:

  1. Hali! Jó az ötlet,jó a helyszín és jó a társaság ,s talán a kaja is az lesz.A 4 órás kezdés teljesen optimális, ne vacakoljunk vele.Javaslom kérjük meg Fecót áhitatra,eddig három szavazata van/Zsuzsi,Nono/.Hali

    VálaszTörlés
  2. Jó csak a tökhintó éjfélkor vissza fog változni, mihez kezdünk utána??

    VálaszTörlés
  3. Tozsó, nem is mondtad, hogy van egy egy új tagja az ifinek, Hali személyében(már egyből szavazott is). Amúgy még benne is vagyok majd igyekszem készülni csak elég húzós ez a hét, de szerencsére nem csak nekem.:) HA valakinek van kedve meg ideje az imádkozhatna nem csak értem, de ott van Barna(neki is rázós lesz a hete) meg két hét múlva már érettségi van és vannak egy páran az ifiből akikért lehetne/ kell imádkoznunk(Eszter, Miri, Beni, Krisz). Ja ha valamit kihagytam majd szóljatok:)

    VálaszTörlés
  4. Jól hangzik, ha minden rendben lesz akkorra át is tudom vinni a mécsvilág új fejléceit.

    VálaszTörlés
  5. Hello,
    A 4 óra tökéletes. Fecót jól megszavaztuk. :-)))
    Szerintem az énekléshez is lesz kedvünk, klassz lesz.
    Noémi, Judit és Beni, köszi a meghívást. :o))

    Öcsi, nem illik éjfélig fenntartani senkit sem. A tökhintód hamarabb visszaváltozik, szerintem....

    Az érettségizőknek, vizsgázóknak hajrá! Imádkozom értetek!

    VálaszTörlés
  6. Andris, köszi szépen. :o)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szívesen, szeretettel látunk benneteket :)!!

    Én is imádkozom értetek!

    Mindenre van erőm a Krisztusban, aki engem megerősít :)!
    /a smile nincs benne a Bibliában :D../

    Betti,hozhatod a cluedot,nem árt,ha itt van :D.

    Áldott hetet mindenkinek :)!!!!!!

    VálaszTörlés