2011. február 25., péntek

SZEBIN 2011

Hello everybody!

Ez csak egy gyors tájékoztató/kérdés a szegedi konfiról, hogy ki jön, ( és mikor :D )!
03. 25- 03. 27-ig lesz, további infó:http://www.baptistaifi.hu/programnaptar
Majd jelentezni kéne, amit akár csoportosan is megtehetünk, az utazást meg szállást is megbeszélhetjük! Egyenlőre írjon, aki jön, csak hogy tudjuk!

B téma: Valaki elvállalhatja a konfi vadászatot, szervezést, ill. egyéb kreatív/szabadidős ifi tevékenységet.

A Mennyei Szellem Ereje Legyen Veletek! (MSZELV!) Barna szólt hozzátok!

8 megjegyzés:

  1. Nem akarom kiiírni főoldalra, mert nem nagy hír úgyhogy ide írok egy kis statisztikát a blogról:
    Ma reggel elérte a blog a 3000 darab látogatást, ami nem rossz a kis csapathoz képest! Ebből az elmúlt hónapban 1120 db volt!
    104-en a gyüli honlapjáról találtak ide, míg sokan olyan keresési kulcsszavak alapján mint "csiga" "karácsonyi jelenet" "a twitteren a" stb... Az usából 72-en, franciaországból 30-an nézték az oldalt.
    Akartam ennek örömére új designt, de ez a zöld egyelőre tetszik, de akinek van ötlete, hogy milyen színű, stílusú, stb legyeón inkább, az mondja

    VálaszTörlés
  2. Plusz még annyi, hogy legyen-e galéria?

    VálaszTörlés
  3. Ha úgy alakul, hogy az ifi nagy része megy akkor én szívesen mennék.

    Ja és Andris mi is örülünk a 3000 látogatásnak:)

    VálaszTörlés
  4. Hát én még nem tudom, mert akkor már tuti lesz egy pár zh de tényleg megy az ifi akkor rám is számíthattok.

    VálaszTörlés
  5. Én mehetek.
    Az tök király, hogy ennyiszer látogatták a blogunkat.

    VálaszTörlés
  6. én megyek:D
    és sztem legyen galéria..:D

    VálaszTörlés
  7. én biztos megyek! de nem lelem a jelentkezés módját...no mindegy csak lesz valahogy :D

    VálaszTörlés